Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
ÎNREGISTREAZĂ-TE
ANTREPRENORIAT. OPORTUNITATE PENTRU UN VIITOR MAI BUN!
INVESTEȘTE ÎN OAMENI!
Esti motivat sa incepi propria afacere?
Ai identificat oportunitatea unei afaceri?
Esti determinat si perseverent? Esti optimist si ai incredere in fortele proprii?
Atunci echipa Merlin Business Consulting, te va ajuta sa devii un antreprenor de success! CUM? „Anteprenoriatul – oportunitate pentru un viitor mai bun!” este un proiect dedicat persoanelor cu varsta peste 18 ani, in special celor din categoria de varsta 18-25 ani inmatriculati in invatamantul superior, si urmareste dezvoltarea competenţelor antreprenoriale şi manageriale pentru a dezvolta spiritul antreprenorial si pentru a genera un numar crescut de afaceri. Echipa Merlin Business Consulting iti va indruma pasii si va fi alaturi de tine astfel incat sa dobandesti cunostintele necesare pentru dezvoltarea si mentinerea unei afaceri. Asadar, vei avea oportunitatea de a participa la cursurile de antreprenoriat unde vei dobandi informatii despre marketingul afacerii, managementul financiar, leadership si managementul performantei. Cursurile vor fi sustinute de traineri cu experienta in domeniul afacerilor care te vor stimula la maximum si iti vor activa creativitatea. Mai mult, in cadrul cursurilor vei fi pus in situatii interesante si captivante care te vor ajuta in drumul unui antreprenor de succes. Intr-o alta etapa a proiectului vei primi suport si asistenta pentru initierea si dezvoltarea unei idei de afaceri. In cadrul sedintelor individuale de consiliere vei avea oportunitatea de a identifica solutii, te vei pregati pentru piata muncii si vei invata cum sa gestionezi obstacolele intalnite in mediul de afaceri. Mai mult, cu ajutorul echipei noastre iti vei putea cunoaste potentialul de dezvoltare si interesele proprii astfel incat sa poti atinge un nivel inalt de competitivitate. A venit timpul sa ai propria afacere! Te invitam sa aplici la concursul de planuri de afaceri din cadrul proiectului. Vei avea oportunitatea de a infiinta propria companie. In cadrul concursului vor fi premiate cele mai competitive planuri de afaceri. Prin intermediul concursului va fi rasplatita inventivitatea in afaceri a 40 de intreprinderi cu cate 25.000 Euro. Pentru mai multe detalii despre concurs da click aici . Conditii de participare a grupului tinta la cursul de competente informatice in managementul afacerii A. CONDITII DE ACCES LA CURS Cursul de dezvoltare a competentelor informatice in managementul afacerii impune doua conditii de acces:
detinerea de competente in antreprenoriat, și
detinerea de competente de baza in operare calculator - Microsoft Excel, Word, Internet, etc. Participantii vor fi obligati sa faca dovada detinerii de competente in antreprenoriat prin urmatoarele documente justificative:
Certificat de absolvire a cursului de antreprenoriat, curs urmat in cadrul proiectului POSDRU 3.1/149699 sau orice alt curs din care sa reiasa ca detin aceste competente.
Nota obtinuta in urma absolvirii cursului de antreprenoriat sa fie minim 9. In cazul in care nu au absolvit cursul de antreprenor, vor face dovada detinerii de cunostinte in domenii precum: management financiar - realizare cash flow, analiza cost-beneficiu, bugete de cheltuieli, managementul proiectelor, și
crearea strategiei de marketing. Aceste documente pot fi: adeverinta de absolvire a cursurilor de management financiar, managementul proiectelor si marketing, eliberate de catre Facultatile/Institutiile in cadrul carora au studiat aceste materii/teme. In cazul in care la acest curs doresc sa participe persoane care desfasoara activitati de management si/sau antreprenoriat de minim un an de zile, vor face dovada vechimii lor in acest domeniu de activitate.
Participantii vor fi obligati sa faca dovada detinerii de competente minime de operare PC prin urmatoarele documente justificative: Certificat absolvire curs Operator PC, sau orice alt document justificativ - adeverinta, recomandare sau declaratie pe proprie raspundere) din care sa reiasa ca detin competente de baza in utilizarea calculatorului. B. INFORMATII GENERALE PRIVIND CURSUL TIC
I. Denumirea cursului
Competente informatice in managementul afacerii
II. Durata cursului
5 zile
III. Obiectivele cursului
Obiectiv general:
Dezvoltarea competențelor informatice in managementul afacerii.
Obiective specifice:
La sfârșitul programului de formare, cursanții vor putea să:
O1.Cunoască avantajele și dezavantajele a minim 3 aplicații informatice, utilizate în gestionarea afacerii.
O2. Creeze un buget necesar unei firme de tip start-up, utilizand aplicatia informatica EXCEL.
O3. Efectueze o analiză cost-beneficiu utilizând aplicația Microsoft Excel.
O4 Realizeze un cash flow in aplicatia Excel.
O5. Înțeleagă modalitatea de gestiune a resurselor firmei utilizând sistemul ERP.
O6 Opereze cu date în cadrul unor module ale sistemului ERP.
O7. Planifice activitățile si resursele unei întreprinderi, utilizând sistemul informatic Project Management.
O8. Înțeleagă avantajele utilizării aplicatiei informatice de tip Project Management in gestionarea proiectelor.
O9. Conceapă o strategie de marketing on line. O10 Cunoască etapele necesare unei campanii de Facebook Ads si Google Ads în vederea promovării propriei afaceri.
IV. Tipul programului
Curs de perfectionare acreditat ANC
V. Studii minime necesare pentru participare
Studii medii.
VI. Tipul de certificat obtinut
Certificat de absolvire
DESPRE PROIECT
INFORMAȚII ESENȚIALE DESPRE DERULAREA PROIECTULUI

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro

Copyright 2015. Toate drepturile rezervate. Politica de confidențialitate. Termeni de utilizare.